VÄLKOMMEN

fredag 22 mars 2013

Jag är tacksam

Kl. 9.15

Min första vecka med min "Min utmaning 4" har varit att kliva upp klockan 5.00 för ett få en ostörd "helig timme" till att skriva dagbok, reflektera och läsa. Gå min powerwalk och för att sen kunna ta itu med dagen.
Det har gått mycket mycket lättare än jag trott. Har jag lagt mig tidigare kanske du undrar? Ja det har jag. Jag har varit i säng före 23.00 förutom en kväll då kunde jag inte somna så jag stannade uppe och jobbade till klockan 01.30.
Detta har kombinerat med att dricka gröna nyttiga smoothies.

För övrigt har vi på Cancerkompisar.se haft en givande vecka. Vi har bland annat äntligen fått vår förening registrerad och har nu ett eget organisationsnummer. Detta innebär ju att vi finns - på riktigt! Glädjande kan jag berätta för dig som ännu inte hunnit se det på hemsidan så har vi en ny bloggare. Patrik Jarl som vi är mycket stolta över att han vill dela med sig av sina erfarenheter till oss alla Cancerkompisar.

Och - det känns helt underbart att vara "lite före".
Gör en bra fredag!

Hemmagjord smoothie med Wivans recept

Min härliga park - Pildammsparken
 Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: