VÄLKOMMEN

fredag 8 februari 2013

Giraffprylar

Kl. 9.30

Jag funderar en del på giraffspråket just nu och även på giraffprylar och det måste väl vara anledningen till de bara dyker upp hemma hos mig i olika skepnader.
Är det attraktionslagen som agerar här? Rhonda Byrne har skrivit om det här i hennes bok The Secret.  Jag har försökt läsa den men jag tyckte att den var svårläst men jag förstår "grejen" i alla fall. Jag har förresten boken hemma om du vill låna den.

I alla fall.
De senaste månaderna har jag fått flera giraffprylar. Senast igår fick jag den här tandborsten av Wivan Kristina Sandberg.
TACK Wivan på Wivans Real Food Revolution 

Nu ska jag sätta fart och fortsätta skriva på min föreläsning "Vi la cancern på hylan och köpte en BMW".

Tanndborste från Wivan (boken en födelsedagspresent från Alexandra)

Tandborste från Wivan

Giraffhalsband och armband från Anette (handgjort av henne)

Glasgiraff - en present från Sven och fru Britt-Mari

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: