VÄLKOMMEN

lördag 9 februari 2013

Lördag, filmtjam med smoothie

Kl. 17.30

Lördag och jag har lovat mig själv att vila och inte jobba idag men svårt att låta bli. Allt som jag gör nu förtiden är ju så kul! Men jag vet att det nödvändigt med vila och ska vara datorfri ett dygn. Ska testa om det går.

Nu har jag laddat ner en film som jag fått via länk av Alexandra och nu ska jag smaska vidare på min premiärsmoothie, tack för receptet Wivan.

Du hittar det här, Wivans Real Food Revolution.
Det var inte alls svårt och mycket godare än jag trodde. Det svåraste var att bestämma mig att för göra det. För det är ofta lättare att göra det jag redan kan och är van vid det.

Det 1:a glaset slut, jag får fylla

Wivans hemsida med receptet


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: