VÄLKOMMEN

tisdag 17 december 2013

Jag läser bloggar

Kl. 9.25

Jag lägger ungefär 3-4 timmar per dag på att blogga, twittra, skriva på facebook och läsa andras bloggar.

Hur hinner jag är en fråga jag ganska ofta får. Men för mig ingår det som en del av mitt arbete. Ett av många sätt att nå ut. Det kan aldrig ersätta ett personligt möte eller ett telefonsamtal så jag ser det som ett komplement.

Med twitter, som är helt nytt för mig, kan jag nå "långt" och de som har makt att påverka som jag aldrig skulle komma i "kontakt" med annars.

Min vän Helena Roth t ex hon har startat en hel rörelse, Skolvåren, som började på twitter, med människor hon aldrig träffat tidigare. Helt otroligt!

"Vassego, här kommer några av de bloggar jag tittar igenom dagligen, en hel del personer som jag redan känner och är nyfiken på"

Min idol och förebild - O

Hunden Sylvester så klart, min dotter Alexandra som bloggar fast nu är det mes t instagram som gäller och det har inte jag, ännu.

Inspirationsboost

Cancerkompisar 

Lilla gumman

HERO - The coach

Linn Herbertsson

WIVAN-KRISTINA SANDBERG Mission 5 millions 

Elaine Eksvärd

Charlotte Rudenstam /LEVA 100 %/

Cancerfondens goda råd kring t ex att sola eller inte.

Carina Månsson

Daniella Ibis

Skolvåren

GÖR en bra dag!

En nationell rörelse

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Helena Roth sa...

Tack vännen för att du lyfter #skolvåren som ett exempel på vad som kan ske när människor möts, oavsett i vilken form mötena äger rum. Det har varit en sanslös resa ska du veta, och ibland får jag nypa mig för att säkerställa att jag inte bara drömt det hela!
/Helena, initiativtagare #skolvåren