VÄLKOMMEN

torsdag 10 oktober 2013

En ny keps

Kl. 8.28

Det känns både i kroppen och knoppen av att vara med i direktsändning så vi tog en gemensam lunch efter sändningen för att kunna summera och prata av oss en del.

Vi hade blottat oss bägge två i direktsändning. Temat för förmiddagen handlade om att blogga.
Vi pratade om varför vi gör det, vad det betyder för oss varför vi har valt att skriva om det som kanske kan uppfattas som lite förbjudet. Jag vågar för jag vill föra de anhörigas talan genom Cancerkompisar och jag får så mycket tillbaka.
 Du kanske säkert hitta inspelningen på webben.

Nästa gång vi hörs i etern är nästa fredag. Vad ska vi prata om då? Ingen aning ännu, vi får se.

Wivan och jag, vi åt en supergod Raw Food-lunch på Museet i Kristianstad

I dag åker jag söderut mot nya uppgifter med en helt annan keps på mig.

Jag åker mot Trelleborg och ska träffa kommunledningen för ett uppdrag men först ska jag läsa några bloggar till över en god kopp kaffe i min nyinköpta kaffekopp, visst är den gullig.



GÖR en bra dag!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: