VÄLKOMMEN

måndag 5 augusti 2013

Ny vecka och nya möjligheter

Kl. 7.40

Det är mycket att ta in för en tjej som är född på landet, i de djupa skogarna i Norrland, och som är på sin första ensamresa.

Trots att jag numera bor jag i storstaden Malmö, som några av oss kallar för Malmös Manhattan, där det finns ett stort utbud av möjligheter och utmaningar vill jag ha mer!
Jag har valt att kalla just det här året för "Möjligheternas år 2013", det här är året jag ska testa saker jag inte tidigare vågat.
Varför?
Ja, varför inte!

I dag startar ännu en vecka fullt med nya möjligheter. Jag får se vad som händer.

GÖR en bra dag!
Ett foto från min giraffsamling som får symbolisera att jag idag känner mig extra nyfiken

Vem vet vad som döljer sig...

En ny dag gryr här i Italien och den här dagen kommer aldrig tillbaka så jag brukar tänka 
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: