VÄLKOMMEN

onsdag 14 augusti 2013

Liten minimiutmaning

Kl. 8.46

I går drack jag bara gröna smoothiees under hela dagen. Smoothiee till frukost, lunch och kvällsmat och så avslutade jag kvällen med en kopp örtte.
Jag ska erkänna att jag redan före lunch var på väg att gå ut och köpa mig en sallad och på vägen hem stannade jag till och med utanför två restauranger på Davidhallstorg och tittade på menyn.

Sista stoppet blev torget. Jag köpte med mig hem persilja till kvällssmoothieen och ett 1/2 kilo bigarråer.

Gott, ja och nyttigt och kroppen är på väg att rensas. Wivan på Green Boost, som inspirerat mig, säger att klorofyllet i det gröna blir som små tvättsvampar som rensar hela vägen, hela vägen ut alltså.
Nu är det en ny dag och jag ska se vad som händer och jag känner mig grymt nöjd med min minimiutmaning.

GÖR en bra dag, kanske en smoothieedag?!

En bild från veckorna på Aspö i sommar när jag och Alexandra levde sunda semesterlivet med linfröolja, gröna smoothiees och kaffe


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: