VÄLKOMMEN

tisdag 18 juni 2013

Morgonglädje med mina rutiner

Kl. 8.05

Varje morgon samma rutiner och det njuter jag av.

Jag vaknar av mig själv strax för fem, ja vad ska man göra, ligger och drar mig lite och tittar ut på himlen och låter tankar komma och gå.
Går upp efter en stund, plockar undan, vädrar kläder, bäddar, läser en halvtimme, skriver i min dagbok, läser tidningen och går en stavpromenad.

Så äntligen!
Vid köksbordet för att få ge näring åt både kropp och själ.

Jag älskar att blogga och facebooka. Läser mina mail och vill hinna pyssla med något också. På bilden ser du mina örhängen som jag köpte utomlands men själva grejen som ska in i örat är för tjock. Jag hittade tunnare på Panduro Hobby, tack Alexandra för det tipset. det här gör jag fram till ca 8.30 då ger jag mig iväg för att jobba med Nätverket Cancerkompisar.se och Giraffa.

GÖR en bra dag!

Min frukost idag består av, en grön smoothie på grönt, avokado och kiwi. Den lilla är på jordgubbar, banan och havregryn (svenska köpta igår) och mitt älskade kaffe som jag numera endast dricker på förmiddagen

ps. tack Green Boost för smoothie-inpirationen
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: