VÄLKOMMEN

onsdag 19 juni 2013

Jag skrev ett brev som jag får om 1 år

Kl. 8.10

I går kväll var jag och Alexandra bjudna på en föreläsning som hölls av Micke Darmell med titeln "Uppkopplad eller avkopplad" - är det möjligt att lyckas i våra relationer om vi är frånvarande?"

I slutet av föreläsningen fick vi alla var sitt frankerat kuvert med ett tomt A4 blad i. Här kunde vi skriva om vilka tre relationer som vi ville förbättra och på vilket sätt vi tänkte göra det.
Vi gjorde det.
Vi klistrade igen våra kuvert och lämnade de i Mickes medhavda postlåda. Brevet ska komma tillbaka till mig om 1 år.
Annorlunda.
Jag som tror på affirmationskraften tänker att det här måste innebära att jag redan nu börjar "sända ut signaler" att jag skickar ut en beställning på om det jag skrev för att det ska kunna uppfyllas.

Jag får se, om 1 år, och jag lovar berätta.

GÖR en bra dag!
Jag skriver brevet till mig själv

Eva, Alexandra och Ingrid och Alexandra berättar om Nätverket Cancerkompisar.se för Eva som är en gammal arbetskamrat, en föreläsning blev visst ev. bokad för att berätta för arbetsgivare om hur det är att vara anhörig till cancersjuk


Christina Nilsson, Harmonina, och jag, evigheter sedan vi sågs och det ska vi ändra på bestämde vi. Vi har bägge ett kontakter så vi kan hjälpa varandra att sprida våra budskap

Tack för inbjudan till Micke Darmell på Gr8Meetings och Helene Arvidson på Scandic Triangeln för en superkväll med nya insikter.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: