VÄLKOMMEN

onsdag 19 juni 2013

Gång 2 av 54 gånger

Kl. 17.45

Jag har kommit igång med min träning på itrim igen. Äntligen efter 6 månaders "vila".
För mig är rutiner och utmaningar viktiga så jag har bestämt mig för att utmana mig själv att träna minst 2 gånger i veckan fram till min födelsedag den 22 december. Det är 27 veckor dit.

27 veckor x 2 ggr/veckan blir 54 träningspass.

itrim arbetar både hjälpsamma och "peppande" personal under ledning av ägaren Tina. På itrim är det cirkelträning som gäller. Kul och bra träning med härlig musik och en röst ur högtalaren som säger var 30:e sekund "byt station". Lätt, enkelt och bekvämt.

Min stavpromenad räknas inte in i detta men gör jag något utöver så blir det en "extra pinne" i kalendern. När jag klarat mina 54 gånger ska jag ge mig själv en belöning, jag återkommer om det.

Skjuter jag över målet ska jag boka in mig på en resa under våren 2014.

Jag, efter dagens träningspass, och Tina på itrim Triangeln
Så nu var det gång nummer 2/54 avklarad.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: