VÄLKOMMEN

måndag 6 maj 2013

Morgonboken och en bit som jag bär med mig - Dagens Giraffa

Kl. 7.30

"Tacksamhet är bara ord, ord, ord om du inte känner den djupt och starkt. För att verkligen kunna dra nytta av tacksamhetens kraft måste du öva, öva, öva tills du når den starkaste känslan och den högsta frekvensen. Det är tacksamhet när den är som mest kraftfull".
ur: The Secret

Jag har två böcker som jag läser det första det jag gör när jag klivit upp på morgonen. Det här är en av dem. The Secret och just den här varianten har en text för varje dag, totalt 365 texter. Jag brukar riva ut dem och ha den med mig under dagen.

Inga-Lills må bra tips, för idag. Jag tror att jag ska börja kalla det för "Dagens Giraffa", det var Rolf Hedman som kläckte den idén när han skickade ett mail till mig via Linkedin, det kom jag på just nu. TACK Rolf!

GÖR en bra dag!
The Secret ligger alltid på lilla hemliga ställe ;-)

Oj, bilden skulle kanske redigerats, ja, ja men så här ser det ut hos mig en morgon

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: