VÄLKOMMEN

tisdag 7 maj 2013

Rörigt runt om

Kl. 8.50

Idag är det extra rörigt.
På flera plan.
Både i lägenheten och inne i mitt huvud.
Jag är med i en Master Mindgrupp tillsammans med tre andra kvinnor som leds av Supercoachen Rasmus Carlsson. Vi ses varannan vecka och vi sågs i går. Tre timmar är varje session och från den fråga jag väljer att ta upp i gruppen kommer det massor, ja mängder av input.

Dagen efter händer det här.
Jag går min stavpromenad, dricker min gröna frukostsmoothie och sen till kaffet kommer post-it-blocket fram. ALLTID dagen efter ett sådant möte blir det så här för mig. Det känns som om hela jag är sprickfärdig. Jag har så mycket jag vill ta tag i. Jag skriver ner allt. Varje ide´eller tanke får en egen lapp. Sen får lapparna ligga till sig ett tag. Ligga och gro. Några kommer jag antagligen att slänga andra kanske blir till något, vi får se.
Först av allt måste jag lägga in tvätten i skåpet.

Sen till det viktigaste, jag ska matcha samman nya cancerkompisar som kom via mailen till oss igår kväll.

GÖR en bra dag!
I mitt sovrum, jag tvättade i söndags och ingen har lagt in i skåpet

Var ska jag börja? Jag måste sluta med mina lappar, jag blor trött på mig själv. Har ju Evernote kom jag på 


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: