VÄLKOMMEN

tisdag 19 februari 2013

Längtar efter grönt hela tiden numera...

Kl. 17.45

Jag klev in genom dörren för bara fem minuter sedan och nu sitter jag redan med en grön smoothie framför datorn.
Tack Wivan på Wivans Real Food Revolution för recept men framför allt för inspirationen. Wivan hon bryr sig på riktigt. I fredags berättade jag för henne om min fot som jag haft ont i ganska länge och jag vill inte äta medicin utan tror på att det ska läka av sig själv.
Nu har fått Omega 3 med Vitamin D. Dessutom direktleverade när Wivan hade ett ärende på Malmös Manhattan.

Tack Wivan för nu har jag ny energi!

Jag njuter av en spenatsmoothie med fikon och äpple och en gnutta kanel
Det tar bara några minuter

Mina Omega 3 från Wivans som säljer Mannatech produkter


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: