VÄLKOMMEN

lördag 15 december 2012

Ett annorlunda julbord med armhävningar

Kl. 11:00

Lördag förmiddag och jag tänker summera veckan som gått och börjar med att berätta om fredagskvällens Raw Food julbord som Wivan Kristina bjöd mig på.
Hon brinner för att hjälpa människor att må bättre både kroppsligt och mentalt och jag som gammal hälsokostare bara sög in allt hon delade med sig av.
Vi lärde känna varandra 2009 tror jag det var. Mycket har hänt i våra respektive liv sedan dess och nu korsas våra vägar igen och vi har så mycket kvar att prata om.

Jag är ny i Raw Food världen och åt min första lunch här på Raw Food House i veckan. En helt ny värld för mig som jag är nyfiken att utforska mer kring.

Wivan Kristina deltar i Facebooks julutmaning där hon ska göra bland annat 50 armhävningar varje dag och igår hände det under julmiddagen och jag filmade det hela. Vill du kolla in det klippet så sök på Facebook och skriv "JULUTMANINGEN".

Jag är både glad och tacksam för allt kuligt och spännande som hänt mig under veckan och nu ett särskilt tack till Wivan Kristina för att jag fick vara med på Real Food for Lifes julfest. Det var balsam för både kropp, själ och det mentala.


Jag och Wivan Kristina på julbord
Jag och 21 andra på Raw Food House i Malmö, jo jag dricker husets vin, så gott.
Kan vara ett tips på en julklapp, en middag här.

Rödbetssoppan var magisk

Cheesecake, glass och annat jag kan bara säga att det smakar mer!!!

Carpe diem!

Inga kommentarer: