VÄLKOMMEN

söndag 16 december 2012

Jag och en massa killar

Kl. 20.45

Förra helgen hoppade jag över min helgträning på Hylliekorken p g a all snö, det blev helt enkelt för kallt om händerna.
Så idag äntligen med några plusgrader kom jag i väg.
Jag gillar att träna organiserat precis som med allt annat jag gör.

Jag köper 100 bollar och delar upp dem så det blir 10 bollar per klubba. 5 bollar halva slag och 5 med helsving. Jag börjar med alltid med en wedge och avslutar med järnsexan.

Träklubborna får vänta till nästa år för just nu tränar jag närspel och på att sätta en stabil sving inför nästa säsong.
En fundering bara, var är alla tjejer, det är ALLTID bara jag och en massa killar som tränar.





Jag, killen bakom mig tog kortet


Jag och resten bara killar
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: