VÄLKOMMEN

torsdag 13 december 2012

Vi la cancern på hyllan och köpte en BMW

Kl. 22.40

Jag har letat efter bilder flera dagar och äntligen hittade jag en bild på den omtalade BMW:n.
Björn poserar stolt framför BMW:n en av hans drömmar. Samma dag som han fick sin dödsdom gjorde han en Bucket List.

Det var tre saker han ville göra innan han dog och det berättade han för mig bara en stund efter att vi fått beskedet att han hade högst tre månader kvar att leva.
Jag minns inte vad jag svarade eller vad jag tyckte om det hela men efter den dagen var inget sig likt längre. Det var då allt bara stannade av och vi lärde oss att leva i nuet samtidigt som allt gick i 110. Herregud!

Björns lista:

1. Vi skulle gifta oss
2. Han skulle köpa den här BMW han alltid drömt om


BMW 535 i, 204 hk original 5 växlad, 5 dörrar, färddator, sportstolar i skinn med el-reglage, diamantsvart

och så blev det. Vi åkte iväg på en något annorlunda bröllopsresa som gick hela vägen ner till Frankrike. Mer om det kommer...

Jag har skickat mitt bokmanus "Vi cancern på hyllan och köpte en BMW" till ett förlag och väntar nu på svar. Under tiden arbetar vi på Cancerkompisar vidare med att para samman dom som vill ha egen cancerkompis.

Sov gott alla!

Carpe Diem!

ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: