VÄLKOMMEN

lördag 21 februari 2015

Nätverk för storverk


Möte med det nya året - 2015
Möte med Galagruppen för premiären av American Idiot på Malmö Opera. De andra åtta stod i den andra baren tror jag.

Jag på Näringslivsgala i Malmö, februari 2015

2015 och redan februari månad och jag har helt missat att blogga. Jag har tittat tillbaka i mitt iPhoto och har hittat några händelser från början av det här året.

Jag funderar en del på hur jag använder min tid. Som du redan säkert vet brinner jag för möten med andra. Jag älskar att nätverka både genom 121-möten eller i större sammanhang såväl privat som proffesionellt, eller gör jag någon skillnad på det egentligen? Hur som helst säger jag som jag brukar "Nätverk för storverk"!

GÖR en bra dag!

Möte med internetanalytiker, Mats Andersson, för Cancerkompisars räkning
Möte med Mindfullnes - en baskurs ledd av Kerstin Palmer
Möte på Cancerkompisars kontor, Medeon Science Park, med Desiree Finne







1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du bloggar igen! Kram