VÄLKOMMEN

söndag 22 februari 2015

Möten med karma

- Ska du träna, frågade han mig när jag undrade vilken smoothie som innehöll mest protein.

Jag var på väg till ett gympass på Sats och behövde stoppa i mig lite extra protein för orka träna och gick in på Espresso Södergatan och tittade in i kylen. På hyllan stod det fyra olika smoothies.

- Jag fixar en proteinshake till dig,  sa han samtidigt som han böjde sig ner och tog fram en grön påse. Han hällde i pulver och isbitar frågade om jag vill ha det med vatten eller mjölk. Under tiden han mixade frågade jag i vilken smoothie de använde just det proteinet. 

- Nej, det är mitt eget, säger han då.

När jag skulle betala sa han 
- Du, de är karma - puss!

Ha ha...vilken kille!
GÖR en bra dag!
Jag på väg till gymet med min proteinshake.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: