VÄLKOMMEN

lördag 10 maj 2014

Vänskap

kl. 11.47

FOTO: Gunilla Nordström, Malmö
Jag känner STOR tacksamhet över att ha nära och kära vänner som jag prata med om allt.
Både att kunna utbyta tankar kring oro, ångest men även kring det mest vardagliga som t ex huruvida jag ska avsluta min tidningsprenumeration eller inte.

Vi är många i dagens Sverige som lever i soloboende. Vi är inte ensamma eller ens känner oss ensamma för vi har ju varandra.

MEN!

I bland kan det vara svårt att ta de mest enkla beslut utan att få diskutera kring dem och det är i bland alldeles nödvändigt att få stöd att kunna titta åt mer än ett håll.

GÖR en bra dag!


FOTO: taget på Heathrow av mig
FOTO: från nätet - Att titta åt mer än ett håll..

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: