VÄLKOMMEN

fredag 11 april 2014

Jag lever!

Kl. 9.30

Jag är så innerligt tacksam för alla nya sammanhang jag kommer med i och hur mycket nytt jag får lära mig och att jag fortfarande kan bli inspirerad.
Det här är livet och jag lever!!!

Tack Lund Grand Prix 2014 för ett proffsigt program och för en härlig galakväll på AF-borgen med både underhållning och intervjuer av årets företagare.

GÖR en bra dag!

Näringslivsdagen

Retorikexperten Elaine Eksvärd på väg upp på scen

Elaine ger 3 komihåg för säljet
1. var välvillig 2. gör lyssnaren nyfiken 3. bjud på dig själv så blir du trovärdig.
Ingen vill lyssna på en "robot" man vill se höra "människan". Hennes egen storytelling om hennes farfar, den var lärorik


Anna-Karin hade med sig en present till mig.
En giraff!
Jag har samlat på giraffer i över 25 år och det kom hon ihåg från vårt första möte för någon månad sedan. Det var då jag berättade bakgrunden till varför min blogg heter "giraffa-jag sticker upp huvudet".
Vi pratade om än det ena än det andra vid vårt första möte och jag berättade om de pengar vi sökt för Cancerkompisars räkning och hon sa att hon skulle hålla tummarna för oss.

Dagen före vi fick besked om att vi fick pengarna köpte hon den här giraffen till mig och har haft den i sin handväska sedan dess, tills vi möttes igen.
KARMA






Jag och min nya kompis, giraffen, sitter på span...












Galakvällen

Galakvällens moderator, Wivan-Kristina Sandberg. WOW! Proffsig, tydlig, rolig, seriös och otroligt påläst. Hon fick dessutom oss att skratta.

Paulin
Danska Bottleboys fick oss att stå upp och hoppa och dansa med
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: