VÄLKOMMEN

fredag 24 januari 2014

Ett lättare och friskare liv

Kl. 14.24

Veckans Rotarylunch avklarad. Dagens föredragshållare var Tina Economu från itrim, Malmö, på ämnet "ett lättare och friskare liv". Hon fick massor av frågor från publiken. Tina skötte sig utmärkt, hon är både kunnig och lyhörd.

Som programansvarig är jag alltid lite nervös för jag vill gärna att mina kollegor ska känna att det är bra program och kunniga föreläsare.

GÖR en bra fredagseftermiddag!
Jag äter inte kött och beställer därför alltid fick.
Det innebär att jag kan äta min sallad i lugn och ro.

Tina från itrim

Intag av ny medlem i klubben. Presidenten Ander Haskel sätter på Lena hennes första Rotarypin.

Klubbens äldste medlem Stig, 90+ och Lena
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: