VÄLKOMMEN

söndag 17 november 2013

Söndag och jag längtar

kl. 9.00

God morgon!

Jag har sovit som en stock hela natten och vaknade inte alls som jag brukade strax före klockan sex men sen kom jag inte i säng förrän strax efter midnatt. heller.

Kände mig inte särskilt trött när jag parkerade cykeln hemma på min gata utan jag var så uppfylld över den trevliga kvällen och härligt uppriktiga samtal i går kväll med min kompis.

I dag är jag full av liv och snart ska jag ge mig i väg till dag nummer två på kursen Joyride tillsammans med min vän Charlotte Rudenstam.

 Charlotte som lever sitt liv 100% och inspirerar andra till att också kunna göra just det.
Jag längtar!

GÖR en bra dag!

Jag i somras och här ser det väl ur som att jag njuter 100%

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: