VÄLKOMMEN

lördag 16 november 2013

Dagen har varit en enda stor utmaning

Kl. 17.27

Dagen har varit en enda stor utmaning med massor av tårar och skratt som gett mig ett par nya insikter och några gamla minnen och mönster som gett sig tillkänna. Vilken kurs, Joyride.

Jag blottade mig, ja inte bara jag utan även de andra kursdeltagarna. När jag håller föreläsningen "från anhörig till cancerkompis" känns det också blottande fast på ett annat sätt.

Nu måste jag få fundera lite till innan jag formulerar mig om kursen så jag önskar dig en fortsatt bra lördag och kväll.

Ses i morgon igen!
Jag och andra från Skeppsbrons Rotaryklubb när jag höll föreläsningen
 "från anhörig till cancerkompis"

Foto: Åke Persson, Rotary Skeppsbron

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: