VÄLKOMMEN

måndag 18 november 2013

God morgon

Kl. 9.55

Det känns som det är vår i luften fast det grått och mulet utomhus. Det kanske kan bero hur jag känner mig inombords just idag.

Jag känner mig lugn och allt känns bra och gott inom mig. Men under en länge tid har jag känt att jag saknat några pusselbitar i mitt liv men inte riktigt vetat vilka och inte heller var jag skulle leta. Nu tror jag att jag kan ha hittat några.

Lyssna på det här klippet med: Oprah och Marcus Buckingham

Jag var på kurs i helgen och skriver fortfarande på det blogginlägget så ha tålamod, det kommer det. Jag har valt att våga blotta mig rejält och är en smula nervös inför det så jag behöver antagligen dagen på mig för att ta lite extra sats.

GÖR en bra dag!
Jag utanför Malmö Stadsbibliotek.
Ett av mina favoritställen för här finns underlag till att undersöka
flera slags livspussel, om man vågar.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: