VÄLKOMMEN

lördag 16 november 2013

Jag är ju helt galen i utmaningar

Kl. 9.09

Så är det dags igen. Min nästa utmaning på gång. Strax ska jag iväg på en tvådagars-kurs, The Joyride, som jag länge velat gå.

Kursen leds av Charlotte och Alexander Rudenstam som som jag lärt känna de senaste året men av olika anledningar har jag avbokat varje gång.

Det känns i hela kroppen som riktigt stor utmaning, jag har till och med lite hjärtklappning, men så är jag ju helt galen i utmaningar.
Det ger mig lust att leva vidare det är det som driver mig att ta mig framåt.

Jag kommer med en första rapport i kväll och kanske några bilder.

Mitt tips, läs på Charlottes blogg, 100% Charlotte.

GÖR en bra lördag!
För mig gäller det nu att uppbåda mod och se bortom horisonten, det finns en mening...
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: