VÄLKOMMEN

torsdag 28 november 2013

Att gästblogga

Kl. 19.00

Jag har skrivit två inlägg för att jag blivit ombedd att gästblogga. Det känns både hedrande och nervöst när två av mina nya nära vänner och duktiga bloggare bett just mig!

Först ut att gästblogga på 100 % Charlotte är en av mina vänner, Wivan Kristina Sandberg, som gästbloggat på ett angeläget ämne "Vågar du vara good enough"?

Det är intressant vad som händer inom mig när jag ska gästa någon annan. Jag förstår inte varför prestationsnivån höjs?

Jag skriver sällan eller aldrig mina inlägg i förväg utan jag tar det som kommer upp för dagen eller för stunden. Ja, så fick det bli den här gången också.

Jag återkommer med inläggen... nu ska jag fortsätta med min rapport till en kund. Jag ska leverera nästa vecka och jag behöver både tanketid och ställtid.

Jag skriver, tänker och tömmer diskmaskinen mellan varven och har tänt ett ljus för min Björn för i dag kom tidningen från cancerfonden som skriver och berättar om oss Cancerkompisar och om varför det just står "fortsättning följer ..." på Björns gravsten, LÄS HÄR!

GÖR en bra kväll!
Min "friska Björn"
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: