VÄLKOMMEN

torsdag 28 november 2013

Det handlar om när!

Kl. 8.28

Det enda som snurrar i mitt huvud just nu är den insamling Cancerkompisar startat.

1 av 3 får cancer och forskning visar på 1 av 2 framöver. Jag hörde forskare i veckan säga att det handlar inte "om" jag kommer att drabbas av cancer utan mer om "när".

När antal cancerdrabbade ökar så ökar gruppen anhöriga. Hur ska sjukvården som redan nu får mindre och mindre resurser klara av det. Jag är helt övertygad om att samhällsentreprenörena kommer att behövas ännu mer i framtiden, mer stöd och arbete baserat på frivilligkrafter.

Hjälp oss hjälpa varandra. Ge ett bidrag så vi kan fortsätta vårt arbete.
INSAMLINGEN

GÖR en bra dag!

Jag och Alexandra, vi hoppas och tror att du vill hjälpa oss att hjälpa andra.
FOTO:Thomas Niklasson, U!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: