VÄLKOMMEN

torsdag 15 augusti 2013

Min ambivalenta dag blev så här

Kl. 20.40

Min ambivalenta dag började så här: Jag känner mig ambivalent och när jag val accepterat hur jag kände så tränade jag under hela dagen på att bara vara och ta allt som det kommer, att våga leva lite i det okända som min coach Rasmus brukar säga.

Så här blev det.
Alexandra, Sylvester och jag tog en Walk the talk promenad i Pildammsparken på fm. Sten, min vän och livlina, ringde mig 11.25 och ville luncha. Snabbt in i duschen, men jag hoppade över hårtvätten, lite smink på och så cyklade jag allt vad jag orkade till The World Trade Center, i Västra Hamnen här i Malmö. Det blev en trevlig timme och på vägen hem ringde de från Swanströms så jag körde förbi och hämtade mina färgpatroner till skrivaren.

Jag promenerade hem genom stan så det blev två par skor inne på Ecco.

Hemma igen messade jag Alexandra och vi kom överens om att boka in oss på ett step-pass på Friskis/Svettis kl 17.15.
Det var evigheter sedan jag varit så svettig. Det rann längs benen på mig och jag fick så vansinnigt ont i fötterna.

Hem och duscha och snabbt äta lite för att senare möta Alexandra på Stadium för inköp av nya träningsskor till oss bägge.

Nu ska jag sätta mig i soffan med en kopp te och en cheesecake som jag köpte på hemvägen. Herregud, jag måste ju hålla vikten när jag håller på så här.

Sov gott när det är dags!


Pildammsparken i förmiddags

Var sig Alexandra eller Sylvester ville vara med på bild ... det är jag under kepsen

... och inte Sten heller, det här är jag efter lunchen, tack Sten för att du bjöd, det var gott!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: