VÄLKOMMEN

torsdag 15 augusti 2013

Känner mig ambivalent

Kl. 9.40

I dag har jag en helt obokad dag, vilket är ovanligt för mig, och har skrivit en lång lista på "sakerjagmåstegöra". Men det känns inte så lockande så jag kanske ska passa på köra ut på golfbanan men det lockar inte det heller. Jag känner mig ambivalent för en obokad dag borde väl kunna användas bättre?

Men nu "ombestämmer" jag mig för inget av det känns "rätt" just nu.

Jag brukar kunna ta tag i mig men nu känner jag att idag får det bara vara. Jag organisatören och kontrollbehovspersonen jag släpper taget,  och ser vad som händer helt enkelt. Jag återkommer men tills dess GÖR en bra dag!

Att giraffa - är det det här?

Att giraffa - är det det här?

Eller - Att giraffa - är det det här?

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: