VÄLKOMMEN

lördag 3 augusti 2013

En dag med Napolen

Kl. 17.00

Jag är kvar i Levanto, Italy, och idag lördag blev det en lång cykeltur längs de otaliga tunnlar som löper mellan byarna. Det är svalt men mörkt, nästan kolsvart, inne i tunnlarna.

Lite obehagligt kändes det när italienarna svischade förbi i sina sportcyklar utrustade med cykelbyxor och hjälm upplevde jag det som att de körde i 110 km i timmen. Efter en stund kom jag på mig själv med att jag hade solglasögonen på  mig när jag cyklade inne i tunnlarna, inte alls underligt att det blev kolsvart.

Idag hittade jag ännu en ostörd plats att bada på och jag kunde ligga toppless igen och helt ostörd och koncentrera mig på att läsa min bok, Tänk rätt och bli framgångsrik" av Napoleon Hill.

GÖR en bra kväll.

Jag på väg mot okänt mål

Picnic, sallad, tomat och spenatpaj av något slag-gott!


Det var en bit för mig klättra ner, tur jag har starka ben


Det var en bit ner, tack och lov för mina nyinköpta tantsandaler (Ecco)
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: