VÄLKOMMEN

söndag 4 augusti 2013

Som jag har väntat!

Kl. 7.45

Det är ovanligt tyst på gatorna här i Levanto. Kanske för att det är söndag. Nyss på min morgonpromenad bara kom det till mig. Det som jag länge väntat på. Nu vet jag hur jag ska kunna skapa  mig ny energi till att skriva klart manuset till boken "Vi la cancern på hyllan och köpte en BMW". Mer om det kommer senare för det är nu det börjar.

GÖR en bra söndag, idag är det vilodag och min första skrivardag på evigheter.

Bilden ska symbolisera hur länge jag tänkt, funderat och känt mig instängd innan allt bara släppte och kom till mig
FOTO: i Levanto på en kyrkogård

Den här bilden ska symbolisera att "vägen" är brant emellanåt men att man ska inte ge upp för när som helst kommer det...
FOTO: i Levanto på en kyrkogård
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: