VÄLKOMMEN

måndag 19 augusti 2013

2 premiärer idag

Kl. 17.45

I dag kom ett paket hem till min brevlåda. Äntligen kom min VIP-tröja som jag beställt från Green Boost.
Den är så lätt, tunn och den känns precis så sval som linne gör och visst är den snygg också. Jag tog på mig den på direkt.

Premiär två - mina nyinköpta Reebook som invigdes på itrim för en stund sedan. Vi på Cancerkompisar.se hade ett inbokat möte med itrim för att gå igenom de sista detaljerna inför vårt gemensamma "Sköna Söndag arrangemang" den 15 september och jag passade på att gå ett träningspass efter mötet.


Min nya bambutröja, fotot är taget hemma i min hall

Mina nya träningsskor. Alexandra coachade mig till att köpa en modell som är lite högre för att jag inte ska stuka foten eller nåt

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: