VÄLKOMMEN

måndag 1 juli 2013

Min "avtrappningsvecka"

Kl. 10.20


Min första semesterdag och jag "trappar ned" genom att jag bara har bokat in en aktivitet per dag.

I dag ska jag spela min årliga golfrunda med Micke och i morgon ska jag träffa min nya vän Sten på Malmö Konsthall för en fika.

På onsdag ska jag luncha med Ingrid som jag inte träffat på flera år. Hon har startat eget företag liksom jag så vi får se om hon vill samarbeta med Giraffa. Senare på eftermiddagen ska jag ta en efterlängtad golflektion. Jag har inte spelat i närheten av mitt hcp på flera år förrän i år. Möjligheternas år 2013 är det som gäller för mig.

Jag som älskar att köra bil ska på utflykt på torsdag. Jag ska köra till Skurup för att träffa Karin och prata Cancerkompisar.se, som jag för övrigt inte tar semester i från. Våra kompisar som är anhöriga till cancersjuk behöver oss alla dagar på året. Så vi finns online 24/7 och 365 dagar om året. Jag träffade Karin när jag höll föredrag i Ystad i våras.

På fredag kanske jag går på Rotarylunch, det har jag inte bestämt ännu och sen avslutar jag veckan med en golftävling för damer.

Ja, en ganska lugn vecka för att vara "avtrappningsvecka".

Sen lämnar jag och Alexandra Skåne för att ta oss uppåt landet under två veckor. Vi ska bo på en ö och har inget inplanerat, då ska vi "bara vara".
Tja, lite skrivande på min bok, kanske, om inspirationen finns där.

GÖR en bra dag!

Avslutningsmöte i mitt avslutade uppdrag på Öresunddirekt

ESC - mingel får vänta tills 2014
Jag pratar i radion  och nästa gång blir i augusti i en annan kanal

Jag föreläser - nästa gång blir 6 september

Jag och Karin som ska ses på torsdag :-)
Jag och Marika Kajo, ny medlem, på Rotary - inget möte förrän i augusti
Jag minglar på Luftkastellet - paus nästa gång 16 augusti

Rasmus, Alexandra och jag träffar coachen - nästa möte i augusti
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

Wivan-Kristina Sandberg sa...

Härligt Inga-Lill! Du kommer att klara avvänjningen galant!
Och att välja att göra dina dagar bra, det är du expert på.
Kör på, Lev ordentligt! Det är bara NU som finns :-)