VÄLKOMMEN

tisdag 2 juli 2013

Städning och utrensning

Kl. 9.30

Semesterdag 2.
I helgen städade och rensade jag ut, lite överallt.

I skafferiet hittade jag mjöl från 2011, intorkade russin och en stor hög av kokböcker och i garderoben hittade jag påsar med för små kläder, suck!

Mitt "hemmakontorsskåp" blev omorganiserat och av bara farten plockade jag bort en massa småprylar som stod lite överallt och störde mig. Jag blev glad när min nattgäst kom och sa "du har möblerat om och städat". Wivan såg skillnaden och hon tyckte att det såg luftigare ut.

Sammanfattningsvis kan jag konstatera att utrensning pågår både på in och -utsidan.
Inga-Lills må bra tips - rensa ut, man vet aldrig vad som kan hända.

GÖR en bra dag!


 
Suddig bild av mitt Giraffa och Cancerkompisar.se "hemmakontorsskåp" pga sekretess, kanske, eller bara en dålig fotograf?

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: