VÄLKOMMEN

torsdag 4 juli 2013

Marathon 121-möte

Kl. 20.30

I dag har jag representerat både Cancerkompisar.se och Giraffa på ett och samma möte.
Jag kom nyss hem från ett fem timmar långt 121-möte med Karin Lange som driver CoachLange. Vi träffades för allra första gången när jag höll en föreläsning för en grupp anhöriga till cancersjuk i våras nere i Ystad. Den gången fick jag veta att Karins bror Lars var en av min Björns arbetskamrater. Så liten världen är.

Vi pratade oavbrutet under fem timmar med paus för lunch och ett dopp. När kemin stämmer och jag får göra det jag brinner för känns det inte som ett arbete utan som en förmån.

Det ska bli intressant att se vilken form av samarbete som kan födas ut det här. Karin och hennes man bor utanför stan, i Skurup, i en underbar skånelänga från 1865, en perfekt miljö att mötas i.

Nu är det vila!
Hemma hos Karin och Bengt

Jag, nybadad och blundar som vanligt

Bevis på att vi har arbetat
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: