VÄLKOMMEN

torsdag 4 juli 2013

Det snurrar

Kl. 9.15

Det snurrar av underbara tankar i mitt huvud så jag har svårt just nu att formulera dagens inlägg.

Så här får det bli så länge...

jag är mer än jag verkar vara 
och all världens styrka och kraft
vilar inom mig                                                Är du smittad av ursäktit?


                attraktionslagen är som en stor 
                fotokopieringsmaskin, den kopierar allt 
                vi har i sinnet och skickat det tillbaka som 
                händelser i våra liv                                    

                                                                                      vad är mitt dharma - mitt 
                                                                                                       livsändamål 
att driva eller låta sig drivas  

 GÖR en bra dag!

                    
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: