VÄLKOMMEN

lördag 6 juli 2013

Förberedelser och listor

Kl. 9.59

Här sitter jag vid köksbordet, med flera listor framför mig, och bara njuter.
Jag har en vana eller ovana att alltid skriva listor när jag ska göra något. Gå i stan eller resa bort.
Nu är det dags att åka bort i två hela veckor och då blir det många listor, UNDERBART!

Packlistan -ett tips jag fått av min kompis Winnie, en förtryckt standardlista och det känns tryggt. Tänk om jag skulle glömma bettskenan till exempel.

Att läsa listan - som blir till en hög med både böcker och tidningar som ska avnjutas. Vissa böcker slukas hela men några blir det ofta bara lite bläddrande i. Så klart mina golftidningar som jag läsa om och om igen.

Ta med från skafferietlistan - mina psylliumfrön för magen som jag ätit i över 10 år och är svåra att hitta, de är ofta slut i affären, har ofta undrat varför och mina omega 3.

Träningslistan - beroende på vart jag ska och om jag åker bil eller tåg eller så. Här kan det stå saker som stavar, träningsbehå och keps.

GÖR en bra dag!
En helt ny dag!
Jag, oftast glad!
Mina listor, ett sätt att giraffa ett sätt att se saker på?
eller 
Inga-Lills må bra tips, tja välj själv...

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: