VÄLKOMMEN

lördag 6 juli 2013

Dumma cancer - sa Cindra 3 år

Kl. 13.23

Jag fick ett helt underbart mail från min kära vän Pauline

TACK Ingalill för att du skickade länken! Nu har jag lyssnat på hela intervjun och gråtit och berättat för Cindra om din story då hon undrade varför jag grät. Jag sade att du var ledsen för att Björn hade cancer och är en ängel nu som bor uppe i himlen bland molnen som Klaras morfar. Då frågade hon igen om cancern och varför du var ledsen, så sade hon: DUMMA CANCER! Ja, det kan man verkligen säga.

Jag älskar min fina Cindra. Hon är så ljuvlig och underbar och bara så fin. Hon gör mig så lycklig. Hon är på ett strålande humör idag, som nästan alltid, och vi skall bara vara idag.


Jag är tacksam för att det jag gör kan beröra andra, andra än anhöriga, på flera sätt. Jag är tacksam för Nätverket Cancerkompisar.se kommit till mig och oss genom min och vår cancerresa och alla som vill prata med oss som t ex SR P4, Hallå Skåne.

Jag och Pauline, Cindras mamma
GÖR en bra dag!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: