VÄLKOMMEN

onsdag 3 juli 2013

Från klarhet till klarhet

Kl. 10.14

Semesterdag 3 och snart kan jag varva ned, tror jag. Blev just uppringd och bokad för en föreläsning i september och blev lite "uppjagad" och jätteglad så klart.
Rubrik, ja vilken rubrik har jag? Har ju flera att välja på. Just den här gången blev det "Motgång till framgång, Nätverket Cancerkompisar.se".
Det känns så "gott" med människor som bryr sig, som engagerar sig och vill sprida att Cancerkompisar.se finns.

Vill vill kunna hjälpa så många fler och vi vill också lyfta frågorna kring hur du har det som anhörig till en cancersjuk. Vi är en stor grupp som ibland inte syns. Vi stöttar någon i en tuff situation och vi behöver själv stöd.
Med anledning av att vi vill göra ännu mer tog vi hjälp igår. Jag och Alexandra bli ännu tydligare mot omvärlden. Vi vet att vi vill hjälpa ännu fler och att det finns ett stort behov men hur gör vi det på bästa sätt?

I går träffade jag Sten Lindquist, en av mina och våra nya vänner, affärsutvecklare, och vi gick från "klarhet till klarhet". 
Mer om det kommer. Först ska det bara få "gro" och ligga till sig lite nu under sommaren.

Du som är intresserad eller bara nyfiken på vad jag pratar om i mina föreläsningar kan läsa om det här: Sociala Talare och här Cancerkompisar.se

GÖR en bra dag!

Jag, suddig bild, tja inte lätt jag som aldrig står still
Föreläsning på Rotary, Möllevången, Malmö
Miniföreläsning för Cancerkompisar.se mentor Tina Kaikkonen på Tillväxt Malmö
Föreläsning för anhöriga till cancersjuk i Ystad, Livslust Ystad
Jag, Alexandra fototestar...
Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: