VÄLKOMMEN

söndag 23 juni 2013

Mitt möte med Pia i Alingsås


Kl. 13.10

Jag vet inte riktigt var jag ska börja berätta så här kommer en bildkavalkad så länge.

Jag har tillbringat ett drygt dygn med Pia, en av våra cancerkompisar.

Jag har varit hennes cancerkompis några månader under tiden som hennes man, Wolfi, var sjuk i sin cancer innan han dog den 1 mars i år.

Vi hade så mycket att prata om hur det är att vara anhörig till en cancersjuk och hur det känns att bli "lämnad kvar".

Det kommer mera men ska jag fira fru B-M. Jag nyss landat i Ödeshög och ska fira min svägerska som nollar idag.

GÖR en bra söndag!
En välkommenpaj som var så gooo....d

Pia och jag ute på pub i Alingsås

På promenda


Utsikt från Pias lägenhet


Frukost och mitt dagliga bloggande
Pia och Zingo vinkar hejdå till mig
Jag

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: