VÄLKOMMEN

onsdag 8 maj 2013

Min goda vän Robin, som jag inte träffat, ännu

Kl. 7.10

Det regnar fortfarande ute och jag hör lite muller i bakgrunden, åska tror jag, så det känns som jag tog ett rätt beslut. Regn brukar aldrig hindra mig från min morgonstavpromenad men åska, där ligger min gräns.

Hur skulle jag nu få min dagliga dos av syresättning av blodet. Motvilligt,  jag tycker att det är astrist, fick det bli 20 minuter på min orbitrack. Den har stått på balkongen länge, ja länge, och jag var lite orolig för att grannarna skulle tycka att det väsnades för mycket så tidigt på morgonen.
Men jag gjorde det och med lite hjälp av Robin Sharma, som jag fortfarande efter flera år har i min iPod, var det ganska ok.

I boken "Munken som sålde sin Ferrari" ger han otaliga tips som jag kan använda mig av i min vardag. Jag har testat flera bland annat att skaffa mig nya vanor genom att testa det under 21 dagar för att se om det går. Idag fastnade jag för att börja skriva drömbok.

Här sitter jag nu vid köksbordet och ska skriva ner allt jag drömmer om.
Inte helt lätt ska jag säga men som nummer ett på listan står det nu, "jag ska träffa Robin Sharma".

GÖR en bra dag!

En början till min drömbok

Min bortglömda träningsmaskin, det är så lätt att gå vilse i en 2:a ju

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: