VÄLKOMMEN

tisdag 7 maj 2013

Cancerkompisar.se fick pris idag

Kl. 18.30

STORT TACK till dig som nominerade mig och Cancerkompisar.se idag till Mitt Företag 2013 Malmö.

Jag fick ta emot ett diplom från Karin Adelsköld  eftermiddagens konferencier.
Blev överrumplad över att vi kom med och det kändes så grymt. Jag blev så rörd och känner mig fortfarande lite tagen och kan inte skriva mer just nu.

Jag pratade med Karin efteråt och hon frågade om hon kunde göra något för Cancerkompisar.se. Klart hon kan det och jag ska återkomma till henne.

Vi fick 5:e pris och här kommer nomineringen löd:

Inga-Lill Lellky – Giraffa
En beundransvärd person som gjort mycket för människor som varit i behov av stöd i svåra livssituationer. Hon är bl.a. grundare till cancerkompisar.se - ett nätverk för anhöriga och närstående, ett otroligt viktigt initiativ som hjälpt många. Jag är otroligt tacksam över att det finns så fina och drivna människor som Inga-Lill som ser behoven i samhället och gör något bra av det. Tack!


Karin frågor om hur Cancerkompisar kom till, finns att läsa här

Jag får berätta om Cancerkompisar.se


Generad tar jag emot diplomet

Mina gamla kollegor från Region Skåne på plats

Jag och Karin Adelsköld, ps kolla hennes teknikblogg Lilla gumman



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

1 kommentar:

pideli sa...

Grattis så VÄLDIGT mycket! Med tanke på det engagemang du lagt ned på cancerkompisar är du verkligen värd detta.