VÄLKOMMEN

torsdag 25 april 2013

Premiär med nya asics

Kl. 08.00

Nu har jag premiär-promenerat in mina nya träningsskor. Jag vet inte hur det är för dig men när jag köpt något nytt ska jag alltid "spara" på det ett tag. Skorna har stått framme i hallen i ett par veckor men nu så... åh, de är så bekväma, lätta och det känns som jag bara flyger fram.

Här kommer länken till modellen: asics gel kayano 19
De finns att köpa på Stadium, vet jag, jag köpte mina när jag var i USA. De är värda varenda krona, jag lovar. Jag har haft samma modell i fem år nu.
Den enda är att färgen matchar inte precis till min röda jacka men vad gör väl det.

GÖR en bra dag!
Premiär för mina nya, årets modell 2013 köpte i USA



Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: