VÄLKOMMEN

onsdag 24 april 2013

Vad är det jag behöver?

Kl. 21.30

Igår fick jag ett mindre uppdrag till Giraffa AB som löper över ett helt år men jag ska bara jobba med det någon dag i veckan. Utöver det har jag ett par andra mindre uppdrag och så Cancerkompisar.se.

Jag har alltid haft ett större i princip ett heltidsuppdrag och lyckats klämma in några styrelseuppdrag mellan det. Men nu upptäcker jag att det är något som inte fungerar längre.
Jag har kunnat hålla det mesta igång samtidigt men nu känner jag mig splittrad och tappar både fart och energi. Jag är välorganiserad så det handlar inte om det utan om att jag numera har flera kunder och har inget bra arbetssätt för det, tror jag.

Hur gör du?
Jag spanar efter ett nytt "tänk" och jag tar tacksamt emot alla tips.

Giraffer som spanar över oss människor
Foto: Inga-Lill från Heathrow, England

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: