VÄLKOMMEN

måndag 11 februari 2013

Del 1 avklarad av Näringslivsdagen och galakvällen

Kl. 14.00

Tack Malmö Stad, Näringslivskontoret med partners för en bra förmiddag på Swedbank Stadion och Näringslivsdagen. Programmet var i toppklass, det var de rösterna jag hörde efteråt och jag instämmer. Jag har gått i, ja över 10 år i alla fall och detta var ett av det bästa. Den siste talaren, från PAUS, han var helt utöver det vanliga, som sväljer en "typ iPod". Ja titta själva.

Jag har än en gång fått träna på att pitcha Cancerkompisar.se. Nu är jag tillbaka på HK och mingelkavajen ska vädras.

Min mingelkavaj, jag gör allt för att synas bland 500 andra

Jens Fischlein, Rörjouren Skåne AB och jag på Näringslivsdagen

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: