VÄLKOMMEN

torsdag 10 januari 2013

Alex är utbytt!

Kl. 19:45

Dag 19/365 och min utmaning de närmsta 21 dagarna (2 kvar) är att röra på mig, varje dag och inga undantag. 
SNART I MÅL!
I kväll stavpromenad 25 minuter med ny podcast. 

Jag har blivit beroende!
Av att lyssna på podcasts. Jag vill verkligen rekommendera det för jag har inte skrattat, högt, så mycket och på riktigt på länge.

Jag har lyssnat på ett 10-tal av Alex och Sigges för att idag, på tips av Alexandra, lyssna på den första av Hannah och Amanda. Amanda är Alex Schulmans fru som bloggar tillsammans med sin syrra Hannah.

Avsnittet är det senaste och från 4 januari och heter The golden year is here och handlar bland annat om nyårslöftet som jag också gett mig själv. Nämligen att 2013, det är det som är året! För mig är det både kompetensutveckling och mental träning. Ja, snälla lyssna så...

Jag fick leta ett tag innan jag hittade länken. Scrolla ner på deras sida och titta till höger så kommer podcasten. Eller ladda ner appen podcast på mobilen.
Mycket nöje!

Utrustning för kommande podcast, kanske...

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: