VÄLKOMMEN

måndag 24 december 2012

En utmaning som gör susen!

Kl. 11.11

Dag 2/365 och min utmaning de närmsta 21 dagarna (20 kvar) är att röra på mig, varje dag och inga undantag.

Idag 58 minuter powerwalk med Hunden Sylvester. Jag är hundvakt några timmar då Alexandra är hemma hos Calle och lagar julmaten. Ja allt fixar dom två tillsammans så jag kan bara ligga på soffan och läsa min nya bok.


Min fössledagspresent av Alexandra med den finaste dedikation på första sidan, kom hem till mig så kan du själv läsa den.
"Från blogg till business" av Tyra Sjöstedt. Tack LOVE U!


Mötesplatsen för alla sorters hundar (och människor) i Pildammsparken här i Malmö


Jag och Sylvester på väg hem igen, jag försökte fota mig själv med min iPhone men mina armar var för korta då jag ville ha med Sylvester också

Jag powerwalkade så jag stoppade hundkopplet i fickan så jag kunde ta i med armarna riktigt


Sylvester är alltid på utkik efter något..

Jag kan konstatera att den utmaning jag har gett mig själv hjälper faktiskt. Jag hade inte gått ut idag annars, jag menar på en julafton får jag väl lov att slippa, en sån dag kan jag komma undan med det mesta, tycker jag. Sylvester hade dessutom redan varit på en lång promenad med matte Alexandra så han behövde inte rastas utan jag behövde det.
Nu ska slänga mig i soffan och fortsätta läsa boken.

God Jul på Dig!


Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: