VÄLKOMMEN

söndag 23 december 2012

Dag 1/365 och ett nytt år!

Kl. 17.30 - dag 1/365

Nu har jag skrivit det där brevet till mig själv igen som jag ska öppna den 22/12 2013 alltså om 1 år. Jag har skrivit om allt som jag vill ska komma att hända mig fr o m nu och framåt.

Fram tills att jag kan öppna brevet ska jag utmana mig själv en del. Jag har fått höra att det endast tar 21 dagar att skapa mig en ny vana. Jag kommer att fundera under året på vilka nya vanor jag vill skapa och varför och påbörja en var "tjugoförstande" dag.

Min första utmaning är att jag vill fortsätta med att röra mig varje dag. Det har varit lite si och så med det ett tag.
Det som räknas för mig är stavgång, powerwalk eller träning på SATS eller itrim.

Jag har många att tacka för att mitt år blivit så underbart som det blivit.
Här kommer en bildkavalkad på några som var hemma hos mig igår och firade in mitt nya år. Dessa har påverkat och bidragit till min utveckling under året och jag hoppas de följer mig 1 år till.

Jag och min stolthet Alexander

Sylvester från representera Alexandra min stolthet

Jag och Mamsen 

Jag och Anita, Pappa Jans Anita

Jag och min kära 3G vän Pauline

Marie darling, min rese och -korsordskompis, och jag

Jag och min kära 3G vän Winnie

Jag och Anders, Pias man, min vän sedan -70 talet

Jag och min kära bonusdotter Jeanette, lite suddiga men en fin bild

Jag och Pia, min skolkamrat sedan -70talet

Jag och Paulines Magnus 


Jag och min bonusson Henric
TACK för en härlig kväll!

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: