VÄLKOMMEN

måndag 5 november 2012

Trots nätverkande en helt vanlig måndagkväll saknas några steg

kl 17.30

I kväll var det releaseparty för tidningen Företagaren som nu blir en publik tidning.
Företagarna Syd är rutinerade på att arrangera avslappnade och chosefria mingel och här träffar man alltid både gamla som nya affärsbekanta.

I kväll träffade jag Chriztian Hallström som driver företaget Affärsutveckling Öresund och min Rotarykollega Rickard Häll från Deloitte.
Jag och Chriztian Hallström

Jag och Rickard Häll

Jag gillar när jag får påsar som står stadigt när jag ställer den ifrån mig.

Den nya publika tidningen, 49 kr i handeln
Trots mingel och shopping på Hemköp och en snabbtitt på Åhlens rean på hemvägen kom jag bara upp i 8 200 steg idag av mina planerade 10 000.

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: