VÄLKOMMEN

måndag 5 november 2012

En nästan helt vanlig helg i mitt liv

kl 9.30

Varje dag vill jag gå minst 10 000 steg vilket borde göra ca 70 000 steg på en vecka. Jo, jag har köpt mig en stegräknare.

För mig är det viktigt att röra på mig för då mår jag som allra bäst och genom att också mäta det jag gör får jag motivation att fortsätta även när det ibland känns motigt. Nu har jag räknat samman veckans steg tillsammans med mina helgactions, 76 000 steg, jippie!!!



Jag är en av bibliotekets stamkunder. Jag måste alltid ha något att läsa kvällar och helger. den här gången var Alexandra med och vi lånade böcker på temat "anhöriga till cancer". Det fanns inte mycket att välja på. Jag får snabba på med min bok alltså.


Work-out i stallet med familjen. Det var det enda sättet att hålla värmen i ett stall en fredagskväll.

Jag och Winnie på Wallmansshow på Amiralen håller hårt i våra biljetter - 840 kr/st och här vet vi ännu inte vad slutnotan kommer att gå på, tur är väl det.

Jag och min kära Jeanette på Wallmansshowen, vi skålar i Cosmopolitan

Vi och alla andra på Wallmans, dans ger steg.
Mitt pris från söndagens golftävling - en gås. En golfrunda blir ungefär 16 000 steg
Nu ser jag fram emot den här veckan och om jag ska slå förra veckans 76 000 steg?

Carpe Diem!
ps. för att kommentera klicka under inlägget på kommentarer

Inga kommentarer: